Dzisiaj jest poniedziałek, 10 maja 2021 r., 130 dzień roku
0
0
0
WIADOMOŚCI | SPORT | OGŁOSZENIA | BAZA FIRM | BLOGI | KULTURA | WIDEO | ZAKUPY | GALERIA ZDJĘĆ | PRZETARGI
Arpass baner TOP
Optymalizacja stron internetowych pod Google. Które czynniki traktować priorytetowo?
Dodał: MaG, 23-02-2021 12:04, odsłon: 326

Kto znajdzie się wystarczająco wysoko w najpopularniejszej wyszukiwarce, ten ma największe szanse na odniesienie sukcesu w biznesie. Wprawdzie Google pilnie strzeże sekretów swoich algorytmów, to specjaliści SEO stale wychwytują kolejne prawidłowości. Oczywiście sposób układania wyników organicznych jest modyfikowany i poprawiany, ale pewne kwestie wciąż pozostają kluczowe. Zmienia się to, w jaki sposób analizują je roboty indeksujące.

Specjaliści od pozycjonowania muszą dopracować ponad 200 zagadnień, by wypromować stronę w wyszukiwarce

W oficjalnym przewodniku Google dla webmasterów można znaleźć mnóstwo wskazówek na temat optymalizacji witryn internetowych. Wdrożenie zaleceń pozwoli użytkownikom komfortowo nawigować po serwisie promującym firmę, a także indeksować jej zawartość robotom wyszukiwarki. Jednak kwestie techniczne, związane z kodem źródłowym strony www, według ekspertów z agencji afterweb.pl stanowią mniej więcej 20% całościowej oceny, jaką algorytmy Google wystawiają witrynie internetowej. Natomiast czynniki rankingowe powiązane z contentem – tekstami, materiałami graficznymi, filmowymi, plikami audio etc – mają wpływ na ok. 25% wartości serwisu. Okazuje się, że wyszukiwarka zwraca uwagę przede wszystkim na linki przekierowujące do danej domeny internetowej. To od nich w 45% zależy, które miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania zajmie strona. Pozostałe 10% przypada na kwestie dotyczące głównie zachowań i sygnałów wysyłanych przez samych użytkowników. Wynika to przede wszystkim z tego, jak analizowane są zapytania internautów oraz rozpoznawane ich potrzeby.

 

Jakość treści, brak problemów z wyświetlaniem oraz profil linków mają największe znaczenie dla Google

Twórcom wyszukiwarki zależy przede wszystkim na tym, aby w pierwszej kolejności zaprezentować strony najbardziej przydatne dla odbiorców. Bezproblemowe, szybkie działanie serwisu warunkuje dostępność zamieszczonych treści. Bot może ocenić ich poprawność językową czy czytelne formatowanie, ale w jaki sposób porówna poziom merytoryczny? Google wychodzi z założenia, że internauci sami będą polecać te strony, które okazały się rzeczywiście użyteczne. Na zasadzie „skoro ludzie proponują zajrzeć tutaj, to znaczy że jest tu coś wartościowego”. Trzeba od razu podkreślić, że linkowanie swojej strony byle gdzie, na jak największą skalę, już od ładnych paru lat przestało działać. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google wymaga pozyskiwania linków wysokiej jakości, umieszczanych na łamach witryn o odpowiedniej renomie. Wskazówką w tym zakresie był wskaźnik PageRank – im wyższy, tym cenniejsze odnośniki zostawione na takiej stronie. Wprawdzie w 2016 roku Google zabrało ze swojej przeglądarkowej wtyczki możliwość podejrzenia, które witryny uzyskują najwyższe noty, to specjaliści SEO korzystają z innych narzędzi do sprawdzenia wartości linków. Aby wypromować swoją firmę w sieci, a tym samym w wyszukiwarce Google, należy najpierw wiedzieć jak i gdzie to robić.

Skontaktuj się z autorem tekstu: MaG
Facebook
Google
Wykop
Zgłoś
Wyślij
Drukuj
Komentowanie dozwolone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników portalu.
ZOBACZ WIĘCEJ
WIĘCEJ +
Cambridge English First (dawniej FCE) to prestiżowy certyfikat  językowy,...
Szukasz najlepszego brokera CFD i Forex i nie wiesz, na jakie szczegóły z...
Często słyszymy, że coraz trudniej jest skupić uwagę uczniów, angażować i...
Fot. Poczta Polska
Kwiecień to ostatni miesiąc z opłatą w postaci znaczka pocztowego na koresponden...
Fot. Ministerstwo Zdrowia/Twitter
Od poniedziałku zostaną złagodzone restrykcje zwiazane z pandemią koronawirusa -...
Fot. Hunt Run Ekstremalne Eventy
Gmina Kozienice wspólnie z firmą Aloha Eventy, której właścicielem...
Fot. Krystian Maj - Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Minister zdrowia Adam Niedzielski poinformował w środę, że rząd zdecydował o prz...
Fot. Adam Guz/KPRM - minister zdrowia Adam Niedzielski
W środę 7 kwietnia podczas konferencji prasowej minister zdrowia Adam Niedzielsk...
Fot. ilustracja/pixabay.com
Dom Kultury w Zwoleniu zaprasza do udziału w Wielkanocnym Konkursie Fotograficzn...
fot. Policja
Dzisiaj rano rozpoczęły się szczepienia zwoleńskich policjantów. Jako pie...
fot.asp. Krzysztof Gregorczyk
W dniu wczorajszym na krajowej drodze nr 79 w Policznie, doszło do groźnego wypa...
Fot. ilustracja/pixabay.com
Zmiana czasu z zimowego (astronomicznego) na letni nastąpi w nocy z soboty 27 ma...
Fot. Adam Guz/KPRM
W czwartek, (25 marca) o godzinie 11 podczas konferencji prasowej premiera Mateu...
Fot. Ministerstwo Zdrowia/Twitter
Trwa konferencja ministra zdrowia Adama Niedzielskiego. Potwierdziły się wcześni...
Fot. asp. Krzysztof Gregorczyk
Policjanci ze zwoleńskiej drogówki zatrzymywali po pościgu 20-latka, kt&o...
Fot. Mariusz Grotkowski, Damian Latos/Agencja Arpass
Zapewne każdy miał kiedyś do czynienia z techniką origami. Co jednak dzieje się ...
Fot. Adam Guz/KPRM - minister zdrowia Adam Niedzielski
Przed godziną 15 w Kancelarii Premiera zakończyła się konferencja ministra zdrow...
Dziś dzień najpiękniejszy w świecie - Święto Kobiet, wszyscy wiecie! Z tej okazj...
Fot. Ministerstwo Zdrowia/Twitter
Rozkład zakażeń w Polsce nie jest równy, dlatego tym razem rząd zdecydowa...

Kronika
Zobacz więcej
KONTO UŻYTKOWNIKA
WIĘCEJ +

Login:

Hasło:



Gmina Policzna
Zobacz więcej
MCSW Elektrownia
Zobacz więcej
Gmina Kozienice
Zobacz więcej
Ostatnie komentarze
Zobacz więcej
OGŁOSZENIA PREMIUM
WSZYSTKIE +
SPRZEDAM MIESZKANIE WŁASNOŚCIOWE
SPRZEDAM MIESZKANIE WŁASNOŚCIOWE
przy ul. A. Mickiewicza 4 w Pionkach. III piętro, 3 pokoje, kuchnia, łazienka, osobno WC o powierzchni 66,75 m2. Piwnica ok 19m2. Okolica cicha i spokojna.Tel. 884 101 430
NOWOŚCI W WIRTUALNEJ GALERII HANDLOWEJ
PRZEJDŹ DO GALERII +
NA GÓRĘ STRONY +
Nasze serwisy:
Kategorie:
Informacje:
Reklama:
Gazeta Zwolen24 to niezależne medium elektroniczne w Zwoleniu - jako jedyni całodobowo informujemy o wydarzeniach w mieście i regionie. Dzięki rzetelności i szybkości w przekazywaniu informacji oraz przynależności do grupy medialnej każdego dnia odwiedza nas wiele tysięcy czytelników.

Kontakt z redakcją:
tel. 501-572-992 - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00 (poza godzinami pracy istnieje możliwość pozostawienia wiadomości SMS lub MMS)
e-mail: redakcja@zwolen24.pl

Kontakt z działem reklamy: reklama@arpass.pl lub 500-304-413
facebook