Pierwszy sklep Netto w Zwoleniu przywita klientów już w najbliższy czwartek, 10 lutego. Placówka przy ul. Wojska Polskiego 109 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od 8 rano. Na klientów czekać będzie specjalna oferta i liczne atrakcje.
Banany w cenie 2,11 PLN za 1 kg, papryka czerwona za 5,70 PLN za 1 kg, ćwiartka z kurczaka za 3,32 PLN za 1 kg czy kawa mielona lub ziarnista Qualità Oro Lavazza za 10,99 PLN za 250 g to tylko niektóre promocje przygotowane dla klientów pierwszego Netto w Zwoleniu. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.
Oferta otwarciowa obowiązuje od 10 do 12 lutego. Nowi klienci będą mieli okazję nie tylko uzupełnić domowe zapasy, ale także zapoznać się z asortymentem Netto. W sobotę, 12 lutego będą na nich czekać nie tylko wielkie promocje, ale również niespodzianki dla dzieci i dorosłych! Tego dnia sieć przewidziała m.in. koło fortuny, a także konkursy i atrakcje dla najmłodszych.
W trosce o swoich klientów, Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.
W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur tolinia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.
Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.
Oferta specjalna z okazji otwarcia
Co jeszcze będzie dostępne w ramach specjalnej oferty otwarciowej? Poniżej przedstawiamy wybrane pozycje.
Oferta „Z Zieleniaka”:
pieczarki: 3,32 PLN za 500 g,
winogrono ciemne bezpestkowe: 5,70 PLN za 500 g.
Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:
mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,95 PLN za 500 g,
polędwiczka wieprzowa 15,23 PLN za 1 kg.
Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:
czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 PLN za tabliczkę 100 g,
pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 PLN za 190 g.
W ofercie „otwarciowej” wyróżnia się także hipoalergiczna linia marki własnej Hello Sensitive, dla niemowląt i najmłodszych, której ceny będą w dniach 10-12 lutego niższe o co najmniej 28 proc. Kupujący znajdą tu m.in. pieluchy (już od 6,99 PLN za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 PLN za opakowanie 100 szt.).
Z kolei w tzw. ofercie non-food na szczególną uwagę zasługują:
blender ręczny: 39 PLN za 1 szt.,
elektryczna wyciskarka do cytrusów: 30 PLN za 1 szt.,
opiekacz do kanapek: 40 PLN za 1 szt.,
czajnik szklany z zaparzaczem 2200 W: 50 PLN za 1 szt.,
waga kuchenna: 25 PLN za 1 szt.
Pierwszy sklep Netto w Zwoleniu ma powierzchnię 800 m2. Placówka jest zlokalizowana przy ul. Wojska Polskiego 109 i będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.
Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.
Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Pozwoli to na rozbudowanie siatki sklepów aż do 650 obiektów, a tym samym przełoży się na wzmocnienie pozycji sieci na polskim rynku. Dzięki temu jeszcze więcej klientów będzie mogło korzystać z szerokiej oferty, którą wyróżnia atrakcyjny stosunek ceny do jakości.
Więcej informacji o Netto na:
stronie www: netto.pl,
profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 600 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Skontaktuj się z autorem tekstu: DL |